Оқу материалдары
Кредиттік оқыту жүйесіндегі пәннің оқу-әдістемелік кешені.
Кредиттік оқыту жүйесі оқытушылардың жұмысын айтарлықтай өзгертеді, олардың алдына үнемі өзін-өзі жетілдіру және өз бетінше білім алу, оқу үдерісіне жаңа оқу-әдістемелік қамтамасыз етуді құру, ең алдымен, білім алушылардың өзіндік жұмысының жоғары сапалы маңыздылығын қамтамасыз ету қажеттілігін қояды. материалдың мазмұнына байыпты назар аудара отырып үшін аудиториялық және аудиториялық жұмыстан тыс.
Кредиттік оқыту жүйесінде білім алушылардың қызығушылықтарын толық есепке алу, олардың білім алу қажеттіліктерін қамтамасыз ету, оқытушылар арасында бәсекелестік тудыру, оқытудың әртүрлі әдістерін жетілдіру және қолдану, соның ішінде оқу-әдістемелік қамтамасыз етудің сапасын арттыру көзделеді.
Пәндердің оқу-әдістемелік кешендері дәстүрлі түрде оқу үдерісін ұйымдастырушылық-әдістемелік қамтамасыз етудің негізі болып табылады.
Пәндердің оқу-әдістемелік кешендері Қазақстан Республикасының мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартының мазмұнына, білім беру бағдарламасына, элективті пәндер каталогына, мамандықтың/білім беру бағдарламасының жұмыс оқу жоспарына сәйкес әзірленеді және оқытылатын пәннің негізгі мазмұнын көрсетеді. білім алушыларға пәнді/модульді және сәйкесінше оқу траекториясын таңдауды жеңілдету.
Пән бойынша оқу-әдістемелік материалдар шешуге бағытталған келесі міндеттер:
- белгілі бір мамандықтың/білім беру бағдарламасының білім беру бағдарламасындағы оқу пәнінің орны мен рөлін анықтау;
- білім беру бағдарламасының пәнаралық логикалық байланыстарын жүзеге асыру;
- оқу сабақтарының тақырыптары мен түрлері бойынша оқу уақытын бөлу;
- аудиториялық және аудиториядан тыс уақытта студенттердің өзіндік жұмыстарын ұйымдастыру;
- танымдық және шығармашылық қызметті жандандыру білім алушылардың;
- оқу және зерттеу үдерістерінің өзара байланысын қамтамасыз ету.
Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты (МЖМБС)
оқыту нәтижелеріне, білім алушылардың оқу жүктемесінің ең жоғары көлеміне, білім алушылардың даярлық деңгейіне, жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымдарындағы оқу мерзіміне бағдарлана отырып, білім беру мазмұнына қойылатын талаптарды айқындайды.
Осы стандарттың мақсаты жоғары кәсіптік білім берудің білім беру және кәсіптік бағдарламаларының құрылымы мен мазмұнын анықтау болып табылады.
Мамандықтың/білім беру бағдарламасының оқу-әдістемелік кешені бағдарламалар қамтуы тиіс:
- жұмыс оқу жоспары;
- элективті пәндер каталогы;
- мамандық/білім беру бағдарламасы пәндерінің оқу-әдістемелік қамтамасыз етілуінің картасы;
- кәсіптік практикадан өту бойынша әдістемелік нұсқаулар;
- дипломдық жұмыстарды (жобаларды) орындауға арналған әдістемелік нұсқаулар;
- қорытынды мемлекеттік аттестаттау бойынша әдістемелік нұсқаулар білім алушылардың
Пәннің оқу-әдістемелік кешені мыналарды қамтуы тиіс:
- пәннің үлгілік оқу бағдарламасын (егер пән міндетті компоненттен болса);
- пәннің жұмыс оқу бағдарламасын;
- бағдарламаны пән бойынша оқыту (Syllabus) студент үшін;
- пәннің оқу-әдістемелік қамтамасыз етілу картасы;
- дәріс кешені (дәріс тезистері, иллюстрациялық және үлестірмелі материалдар; ұсынылатын әдебиеттер тізімі);
- семинарлық (практикалық) сабақтардың жоспарлары;
- пәндерді оқыту бойынша әдістемелік ұсынымдар;
- үлгілік есептеулер, есептеу-графикалық, зертханалық жұмыстарды, курстық жобаларды (жұмыстарды) орындау бойынша әдістемелік ұсынымдар мен нұсқаулар;
- білім алушының өзіндік жұмысына арналған материалдар: үй тапсырмасы мәтіндерінің жинақтары, әр тақырып бойынша өзін-өзі бақылау материалдары, ағымдағы жұмыс түрлерін орындауға арналған тапсырмалар, рефераттар және еңбек сыйымдылығы мен әдебиеттерді көрсететін басқа да үй тапсырмалары;
- оқу, өндірістік және дипломалды тәжірибеден өтуге арналған әдістемелік нұсқаулар, есеп беру құжаттамасының нысандары;
- білім алушылардың оқу жетістіктерін бақылау және бағалау бойынша материалдар (жазбаша бақылау тапсырмалары, тест тапсырмалары; өзін-өзі дайындауға арналған сұрақтар тізімі, емтихан билеттері және т.б.);
- оқу сабақтарын бағдарламалық және мультимедиялық қамтамасыз ету (мазмұнына байланысты пәндер); мамандандырылған аудиториялардың, кабинеттердің және зертханалардың тізбесі.
Пәннің оқу-әдістемелік кешені кафедра отырысында талқыланады және оқу-әдістемелік – сапа жөніндегі әдістемелік комиссияның.
Оқу процесі сабақтың барлық түрлерін ескере отырып жүзеге асырылады: дәріс, семинар (практикалық), зертханалық, СӨЖ – СӨЖ және СӨЖ, курстық жұмыстар мен жобалар, практика түрлері.
БӨ – студенттің (білім алушының) өзіндік жұмысы, ол курстың жалпы еңбек сыйымдылығының 2/3 бөлігін құрайды.
СОӨЖ – оқытушының жетекшілігімен жүргізілетін студенттің өзіндік жұмысы. СӨЖ сабақтары үйдегі практикалық тапсырмаларды орындау, курстық жұмыстарды немесе жұмыстарды, бақылау жұмыстарын немесе жобаларды, эсселерді, баяндамаларды, эсселерді, эсселерді жазу, аннотацияланған файлдық жүйені құрастыру, гипотезаларды ұсыну, коллоквиумға дайындық және басқа да әртүрлі жұмыстар бойынша консультациялар түрінде өткізіледі. , сондай-ақ оларды бақылау және бағалау түрінде.
СӨЖ – студенттің аудиториядан тыс өзіндік жұмысы. Ол оқу-танымдық іс-әрекеттің ізденушілік-зерттеушілік сипатының бір түрі ретінде ұйымдастырылады, оқу-әдістемелік құралдар арқылы басқарылады. материалдар.
Түпкі нәтиже – «Өмір бойы білім алу» тұжырымдамасын жүзеге асыру ретінде өзін-өзі тәрбиелеу іс-әрекетінің дағдыларын меңгеру.